zaterdag 18 oktober 2014

50!



Gisteren was een gedenkwaardige dag, namelijk de dag waarop ik 50 werd. Eigenlijk moest ik nog wel aan het idee wennen, maar veel gelegenheid om het stil te houden was er niet. En zo hoort het ook natuurlijk!



's Ochtends werd ik verrast met twee verschillende Sarah's van de bakker.



De eerste bestond uit slagroomgebak en de tweede was heel anders, namelijk een soort gevulde speculaas.



's Middags stonden Abraham en Sarah zelf voor de deur, mét een spandoek. Ze "ontvoerden" me naar een zaaltje, waar de familie al klaar bleek te zitten. Het grappige was dat ik echt niets door had van tevoren.

Er werd uiteraard koffie met taart gegeten, door mijn moeder verteld over mijn jeugd, en ook heerlijk gedineerd. De klapper van de middag was een djembé workshop voor alle aanwezigen.

Tja, nu ben ik 50 jaar + 1 dag!


14 opmerkingen:

janny zei

Alsnog gefeliciteerd!!
Groetjes Janny.

Marian zei

Nog van harte gefeliciteerd.

Adelheid zei

Van harte gefeliciteerd met je 50e! Nog veel gezonde en creatieve jaren toegewenst!!!

Nina Hobbysite zei

Gefeliciteerd!

Rita zei

Nog van harte gefeliciteerd.Groetjes Rita.

Rita zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
DagelijkseOnzinDingen zei

Alsnog van harte gefeliciteerd en alle goeds toegewenst voor je nieuwe levensjaar!

Margreet zei

Van harte gefeliciteerd en welkom bij de club van 50+!!!!

Betsy zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag. Wat leuk dat er een speciaal feest voor je georganiseerd werd!
Geniet er nog maar even lekker van na.

lieve groet,
Betsy

marion zei

gefeliciteerd!!!!!

Annet zei

Gefeliciteerd, welkom bij de club!

Hobbyrita zei

Nog van harte gefeliciteerd, welcome to the club (ik ben al 56 ondertussen), het leven begint aan 50 zegt men hier!
Grtjs, rita.

Ann zei

Gefeliciteerd met deze speciale verjaardag!
De taarten hebben ongetwijfeld gesmaakt. En dan dat nog mogen vieren met familie ... ongetwijfeld een topdag!
Groetjes,
Ann

Unknown zei

ik zie het nu pas, maar nog van harte met deze mooie mijlpaal...