woensdag 3 september 2014

Tweede bol



De omslagdoek meet inmiddels ruim zeventig centimeter. Ik ben er blij mee dat ik een dergelijke breedte kan realiseren met slechts één bol. Maar groot genoeg is het natuurlijk niet voor een omslagdoek.



Bij de breiwinkel hadden ze tot mijn verrassing nog exact dezelfde kleurschakering én hetzelfde verfbad. Zo kan ik flink vooruit met haken.

Voor de lol laat ik nog eens mijn lampionplantjes zien, die het opnieuw bijzonder goed doen dit jaar. Ik ben bijna in het stadium dat ik ze ontdoe van hun blad en op zolder te drogen hang. We hebben nog wel lampionnetjes van vorig jaar, maar de kleur begint te verschieten.

1 opmerking:

Hobbyrita zei

Gelukkig vond je nog een extra bol, dus haken maar zou ik zeggen voor het te koud wordt en je sjaal nog niet klaar is.
Grtjes, rita.