dinsdag 3 juni 2014

[OT] Moois in de tuin



Geniet je even mee van de tuin? Allereerst van de eetbare waar, dus van de aalbessen die bijna klaar zijn.



En van de aardbeien, die elke dag wat lekkers opleveren. Ook de frambozen zijn bijna klaar, maar die vergat ik te fotograferen.



De campanula bloeit voluit en ik hoop dat ie dat nog een hele poos blijft doen.



De goudsbloemen komen overal en nergens tevoorschijn, terwijl we ze niet gezaaid hebben dit jaar. Daar houd ik van!



De ijsbloemen zaten in zo'n uitverkoopbak: 6 bakjes voor één euro. Ze leken eerst heel teer, maar ze bloeien nu uitbundig als de zon schijnt.



Met de bloei van de lupine is het bijna voorbij dit jaar, op de foto pikken we nog een staartje mee.



De petunia is niet op z'n mooist na de heftige regen. Daar houden ze niet van, maar het komt vast wel weer goed.



Tot slot de gerbera, die perfect bij onze gordijnen past. Nu staat het plantje nog even binnen, straks breng ik 'm snel naar buiten. Wat een pracht!

4 opmerkingen:

marion zei

inderdaad wat ene pracht en heerlijk die rode bessen

Hobbyrita zei

Lekkere vruchten en mooie bloemen heb je in je tuin! En het tasje dat je gemaakt hebt van een oude trui lijkt me prima! Dit ziet er handig uit!
Grtjes, rita.

Corina zei

heerlijk hè, zo kunnen snoepen uit eigen tuin, en genieten van al die mooie kleurtjes!

Jane zei

How beautiful, and there is nothing better than having fruit fresh from the garden