donderdag 26 september 2013

Leuke links



Opeens waren de vorige links (van zaterdag de 14de) verdwenen. Soms gebeurt dat weleens, hetzij door mijn eigen handelen of omdat blogger eventjes niet meewerkt. Ik heb in ieder geval snel de links geplaatst die ik voor vandaag al in voorraad had en ik ga nu weer nieuwe links verzinnen.

  • Op de site van Needles at Work zijn de vernaaide linten een hit en staan ook nog een paar andere gratis patronen
  • Wat ik oorspronkelijk als derde link had, dat weet ik niet meer. Nu eindig ik maar met het patroon dat ik onlangs gebreid heb in blauw. Drops heeft zoveel patronen, dat het niet makkelijk te vinden is.

2 opmerkingen:

Betsy zei

Leuk om even weer nieuwe inspiratie op te doen via de links die je laat zien. Die van Aiolka kan ik niet openen, helaas...

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Miriam zei

Goed dat je het zegt Betsy, helaas wil de link nu ook bij mij niet meer. Dat is zeer recent gebeurd, dus ik laat de link nog even staan met een opmerking.