donderdag 22 augustus 2013

Twee mouwen



Hartelijk dank voor het meedenken omtrent de raampjes van de dubbeldekker, ik zal er zo uitkomen daarvan ben ik overtuigd! Ik vermoed toch dat ik voor lichtgrijs kies, al zal ik het zeker pas beslissen nadat ik enkele steekjes heb uitgeprobeerd.

Het is een beetje een haastige foto, maar hier kun je de laatste onderdelen van mijn vest zien. Resteert alleen nog het in elkaar zetten, een secuur werkje waar ik morgen graag aan wil beginnen. Je kunt zien dat de mouwen een afwijkend patroon hebben namelijk een boordpatroon van twee recht en twee averecht. In het patroon werd dat voorgeschreven en hoewel ik het patroon op een aantal punten heb aangepast, leek dit me wel een goed idee. Vandaar dat ik ze net als in het patroon in verticale ribbels heb gebreid.

2 opmerkingen:

Astrid zei

Succes met kiezen van de kleur voorde raampjes. Lichtgrijs is inderdaad wel leuk. En leuk dat vest. Inderdaad een heel werk he tin elkaar zetten.

Hobbyrita zei

Je "bus" zal wel goedkomen hoor! En je vest natuurlijk ook, alle delen klaar, flink gewerkt, nu nog in elkaar zetten, een heel werkje, maar het resultaat zal mooi zijn!
Grtjes, rita.