donderdag 27 juni 2013

Hobbelpaard



Hoe het zit, dat weet ik niet. Maar breien was een van de eerste motorische vaardigheden die ik weer beheerste na de operatie. De eerste dag dat ik weer probeerde te breien ging het moeizaam. De daaropvolgende dag ging het gewoon, alsof ik het niet opnieuw moest leren. Al snel kon ik er zelfs weer tv bij kijken, als het patroon tenminste niet te ingewikkeld was. Het was een prettige gewaarwording. Voor bijvoorbeeld het als vanzelf lopen, was een volle week nodig. Dat was trouwens nog snel, want het schrijven oefen ik na zes weken nog steeds.

4 opmerkingen:

els zei

Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat en dat je weer fijn kunt breien en borduren. Beterschap met het verdere herstel. Groetjes van Els.

AnitaS zei

Fijn dat het herstel goed loopt. Helaas gaat niet alles zo snel als je graag zou willen.

Hobbyrita zei

Je doet het heel goed Myriam! Fijn dat je je ervaringen met ons deelt, ik word er zelf emotioneel van! Geweldig dat je al kan breien, tv kijken, lopen en al wat schrijven, met wat geduld en oefening komt alles vast in orde :)
Groetjes, rita.
Je hobbelpaardjes zijn trouwens prachtig gebreid!

Jane zei

The healing process will take time. I am so pleased you were able to settle quickly into the knitting, it's a great way to relax