donderdag 13 juni 2013

Breien zonder bril



Mijn ogen zijn nogal erg bijziend, dus zonder bril kom ik niet ver. Na de operatie werd mijn hoofd beschermd met een soort tulband van verband, die het onmogelijk maakte om een bril te dragen. Nou ja, ik had een geprepareerde oude bril bij me met één pootje. Beter dan niks, maar toch niet echt comfortabel.

Om toch iets te kunnen doen, heb ik een speciaal handwerkje uitgezocht. Hele dikke wol (schapenwol om te breien met naalden 8) en een simpel patroon, maakte breien mogelijk. Nu is er alvast een hele warme sjaal voor de komende winter.

5 opmerkingen:

Carin Wijnand zei

Goed om te lezen dat je al weer aan het handwerken bent :)

AnitaS zei

Fijn dat je alweer iets kunt doen.

Hobbyrita zei

Blij om te lezen dat je weer aan het handwerken bent! Dat betekent dat het goed gaat met jou als je daar zin in hebt, want als je niet goed in je vel zit blijft ook dat aan de kant! En je sjaal ziet er prachtig uit Myriam, mooie wol en ook al is het zonder bril, hij is heel mooi gebreid
Groetjes, rita.

Annet zei

Fijn dat je weer lekker kunt handwerken!

Jane zei

Love the colour. Glad you've managed to find something to do whilst convalescing