woensdag 20 februari 2013

Blij dat ik brei



Het wordt hoog tijd om mijn bloglijst te updaten. Er staan een aantal blogs staan op mijn lijstje die zelden of nooit meer bijgewerkt worden. Van de andere kant bekijk ik een aantal blogs regelmatig, maar die ontbreken er juist aan. Eén van die blogs is Blij dat ik brei.

De blog wordt vaak bijgewerkt en bevat veel links naar leuke projecten. Op de foto zie je het begin van mijn accordeon kol waarvan ik het patroon via "Blij dat ik brei" gevonden heb. Er komt vrijwel dagelijks nog veel meer moois voorbij!

3 opmerkingen:

Tania zei

Het is altijd leuk om nieuwe blogjes te ontdekken.

Hobbyrita zei

Leuke site hé, die ken ik al een tijdje. Jeanet blijft ons steeds weer inspireren met leuke ideetjes. Ben benieuwd naar je col.
Groetjes, rita.

Anoniem zei

Benieuwd hoe het gaat worden!

Sukses!