vrijdag 11 januari 2013

Gemaakt in 2012 (4e kwartaal)


Oktober 2012 was een maand met maar liefst 32 berichtjes en veel kerstwerk.



Ik haakte een heleboel en probeerde steeds een nieuw patroontje.



Als het goed beviel, dan maakte ik er een heel stel. Zo zijn er drie sterren, vijf uiltjes en ik denk ook vijf kransen.



Heel zeker weet ik dat niet, want er zijn de nodige kersthaaksels verkocht en weggegeven.



Uit een nieuw boekje werd er ook van kralen het nodige in elkaar gezet. Eerst nog aarzelend en soms niet zo goed afgewerkt, later ging het beter.



Met pixels werken was leuk om uit te proberen, maar niet echt mijn ding.



De band in patentsteek was nuttig en een goede oefening in het breien van die steek.



Het babyvestje is mooi geworden. Op de afwerking met een paar pomponnetjes heb ik zitten zweten. Na een tip van een lezeres om het met een vork te proberen, ging het echt veel beter en sneller.

Tot slot kwam er nog een geborduurd kussentje uit mijn vingers in fijn wit borduurwerk.



3 opmerkingen:

AnitaS zei

Mooie dingen heb je gemaakt. Vooral het babyvestje is een schatje.

Anoniem zei

Wat maak jij veel mooie handwerkjes!
In je iris kon ik niet zo gauw een fout vinden.Zonder telpatroon zal dat ook niet zo gauw te vinden zijn,denk ik.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Wat een ongelofelijke creativiteit en productiviteit !!!