vrijdag 2 maart 2012

Vrijdag = Etsy dag


Elke vrijdag post ik een berichtje over een Etsy-shop om voor een beetje promotie te zorgen. Ondertussen vergeet ik een beetje om mijn eigen winkeltje bij te werken. Zo heb ik al een hele tijd geen nieuwe artikelen meer te koop gezet en mijn laatste verkoop dateert van november 2011. De hoogste tijd dus om er iets aan te doen.

NB Terecht werd er gevraagd om een link naar mijn winkeltje. Bij deze dus!


Deze week heb ik vakantie, dus heb ik onder andere een paar kaarten gemaakt van projectjes die al lang in mijn lade met af te werken borduursels lagen. Hierboven zie je een werkstukje waarop ik diverse needle weaving technieken heb uitgeprobeerd. Op een nogal kleine schaal overigens.


Ook heb ik een kaart te koop met traditioneel Marker witwerk en een mini merklapje met twaalf verschillende steken. Heel verschillende werkstukken, die niet altijd even goed te fotograferen zijn. Zeker met het bewolkte en zelfs nevelige weer van de afgelopen week. Hopelijk zijn hier kopers voor, het is bepaald geen commercieel werk.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ziet er prachtig uit

vrolijkheidzelve zei

Leuk om iets uit jouw eigen winkeltje te zien.
Heb je ook de link naar je winkel?

vrolijkheidzelve zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Miriam zei

Dag Ilona,

Je hebt natuurlijk gelijk, daarom heb ik de link nu toegevoegd aan dit bericht. Overigens is er in de linkerkolom van mijn blog (tamelijk bovenaan) altijd een kleine etalage van mijn winkeltje, waarop je kunt klikken.

Bedankt voor de hint, groeten, Miriam