maandag 12 maart 2012

Achterkant


Van mijn noppenhaakwerk heb ik al twee keer een stukje voorkant laten zien, vandaar dat ik vandaag de ook best fraaie achterkant toon. Ik ben bijna klaar met het gedeelte met de kleuren, dat wil zeggen dat ik twee keer achttien verschillende kleuren noppen heb gehaakt afgewisseld met de neutrale achtergrond.

Er werd me gevraagd welke katoen ik gebruik en dat is eigenlijk nogal divers. Om het kleurverloop goed te kunnen realiseren gebruik ik Catania, Rio, Annell en nog een paar merken. Soms ben ik ook het etiket kwijt van een bolletje, dus dan heb ik eigenlijk geen idee meer.

Uiteindelijk gaat het een tas worden met een overslagklep. Als ik bezig ben met het constructiewerk dan zien jullie het haakwerk weer terug op mijn blog.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Zelfs de achterkant ziet er heel mooi uit, ik benieuwd als die af gaat zijn.

groetjes cindy

Corina zei

Grappig om nu ook de achterkant te zien en inderdaad, die ziet er ook al heel leuk uit!