zaterdag 10 december 2011

Kerstboom


Van het lezen van reclamefolders houd ik niet. Vandaar dat er ook een nee-nee-sticker op de brievenbus zit. Maar toevallig had ik dit keer wel gezien dat AH miniboompjes verkoopt voor slechts €2,95. Dat leek me leuk voor op tafel bij de bank. Met spoed dus naar de grootgrutter en hier staat ie te pronken. Als versiering heb ik o.a. de kralenengeltjes van vorig jaar gebruikt en enkele kleine pendibules.

NB Het zou goed kunnen dat de kinderkerstboompjes in "jouw" filiaal op zijn, want ze gingen grif van de hand.

2 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Prachtig, die engeltjes, Miriam en je boom vindt ik ook erg schattig.

Jasmijn zei

wat een lief boompje! En inderdaad hier waren ze al weer op. Maar goed een volgende keer beter.
groetjes van ons allemaal