vrijdag 9 september 2011

Vrijdag = Etsy dag

Voorlopig kun je elke vrijdag kennismaken met een creatieve Etsy-verkoper op mijn blog. Deze week is het de beurt aan Annemarie van de winkel Annemarie's breiblog.


Ik vroeg haar welke artikelen het best lopen in haar winkel:
"Toen ik mijn Etsy-winkel startte was het bijna Valentijnsdag, en in die periode heb ik veel hartjesslingers verkocht. Ik heb inmiddels gemerkt dat alles heel erg snel kan veranderen op Etsy. Verkocht ik in de maand juni bijna elke dag een knuffelbeest, in de maand juli was het ineens weer heel rustig en op dit moment verkoop ik ineens weer heel veel haakpatronen. Dat maakt het hebben van een Etsy-winkel eigenlijk ook weer heel leuk. Elke dag is weer anders."


Heb je nog plannen voor de nabije toekomst?
"Ik wil in de toekomst graag meer haakpatronen gaan verkopen in mijn winkel, en ik zou ook ontzettend graag een boek met haakpatronen uit willen geven. Ik ben weg van de vormgeving van Japanse haakboeken, en ik zou dus heel graag ooit een keer een boek willen uitgeven wat daar qua vormgeving bij in de buurt komt. Wie weet lukt dat nog eens!"


Zijn jouw artikelen ook elders te koop?
"Een aantal van mijn spulletjes is ook verkrijgbaar in de winkel Knottenwol in Delft. In die winkel geef ik sinds kort ook haakworkshops, dus iedereen die wil leren haken is van harte welkom! Ook mensen die beter willen leren haken zijn welkom."

Sinds kort heeft Annemarie trouwens een nieuwe blog, namelijk Annemarie's haakblog.

2 opmerkingen:

Annemarie's Haakblog zei

He wat leuk! Dankjewel voor het plaatsen!
Groetjes, Annemarie

Jeannette zei

Your hearts look so nice & cheery & colourful!