donderdag 1 september 2011

Olivia's butterfly

In de uitverkoop kocht ik een paar bolletjes "Van Gogh" van Adriafil. Een mooi fantasiegaren, maar het is wel aardig wat dikker dan de katoen die ik gewoonlijk gebruik om te haken. Het lag er dus al even, zonder dat ik er een echte bestemming voor had.

Vorige week kwam ik echter het patroon Olivia's butterfly tegen, dat de sympathieke toevoeging heeft "Please feel free to sell your creations as you like... just maybe link to my pattern or tag with my website. Thanks, and happy hooking." Dat moest ik proberen. Eigenlijk is het patroon voor een kindermuts, zodat er wel een paar kleine veranderingen nodig waren. Laat er nou in mijn versie precies één bol "Van Gogh" in gaan! Er resteerde niet meer dan een halve meter draad.




2 opmerkingen:

marion zei

wat mooi, en wat grappig dat je precies een halve meter overhebt.

Johanna Zweden zei

Wat enig mutsje.
Groetjes Joke
Ps ben ook over gestapt op bloggers, al mijn Inga`staan er nu op.