zondag 10 juli 2011

Verschillende tinten paars

In het Engels zou je zeggen dat dit een kussenovertrek met verschillende purples is, ten minste ik denk dat je dat kunt zeggen in het Engels. Lila, fuchsia en donkerpaars haakgaren zijn samen gecombineerd. Zonder patroon experimenteer ik wat en uiteindelijk wordt het een aardig geheel. Wel moeilijk te fotograferen, de kleuren hierboven zijn niet echt waarheidsgetrouw. Als het hele werkstuk klaar is, zal ik nog eens proberen om een goede foto te maken.

5 opmerkingen:

Jane zei

Very pretty, lovely pattern

Esther zei

Mooie kleuren! Het is inderdaad lastig om deze kleuren mooi op de foto te krijgen.
Maar geeft een mooie indruk van wat het zou moeten zijn ;))

Hallo Peetje zei

Dat heb ik ook vaak met foto's, dat de kleuren niet altijd goed worden weergegeven. maar zoals ik hem zie, vind ik hem erg mooi worden. en zonder patroon is het al helemaal knap. A purple square..
groetjes - Petra

Elizabeth zei

Ik houd ook zo van die kleuren, echt heel mooi!
Bij het maken van foto's zet ik soms de flits bewust uit, maar het is best lastig om de kleuren zo werkelijkheidsgetrouw mogelijk te krijgen...

Groetjes, Elizabeth

Corina zei

Dit ziet er al heel veelbelovend uit. Lastig hè, sommige kleuren laten zich gewoon niet goed vangen.