zondag 15 mei 2011

Bestelling

Als er een pakketje arriveert, dan is dat altijd leuk. Zelfs als je het gewoon zelf besteld hebt!

In dit geval kreeg ik van het Engelse Sew and So Eeyore met een te borduren tasje van Aida, speciale lijm die ik eens uit wil proberen, waste canvas, twee slabbetjes en een borduurpatroon.

Het patroon is van Bent Creek en hoort thuis in de serie Snappers. Dat "snapper" drukknoop betekent, realiseerde ik me pas toen ik het patroon in handen had. Weer wat geleerd ....

3 opmerkingen:

Riet zei

Miriam je kunt je weer lekker uitleven. Lekker he, zo'n pakje ontvangen. Veel plezier met je nieuwe spullen!
Groetjes Riet

Joke Regnier zei

Zoals Riet zegt leuk om een pakje te ontvangen en je kunt weeral iets nieuw beginnen
nog een fijne zondag
Joke

Pauline zei

Ja, pakjes zijn erg leuk, en je zelf verwennen ook!