dinsdag 8 maart 2011

Algemene handwerkblogs

Elke tweede dinsdag van de maand publiceer ik een overzicht van de tot nu toe verzamelde Nederlandstalige handwerkblogs. Veruit de grootste groep valt onder de rubriek "Algemeen". Deze maand is deze categorie aan de beurt. Veel plezier met het rondneuzen!

NB Mocht één van de links niet meer werken, dan ben ik je zeer verplicht als je me dat wilt laten weten. Het is namelijk voor mij ondoenlijk om alles na te lopen.

Algemeen
Lena's Handwerk Dagboek

Mijn Handwerk van Aty

Weblog van Lut

Aurora's hobbyhoekje

Weblog van Elke

Creatief

Weblog van Berthi

YokkoBears

Elke dag een draadje

Libracat

Saskia's handwerken

Marian'ne M

Patch and Stitch

Weblog van José

Leukleukerleukst

Lida Kunkeler

Speldenkussentje

Quiltkat

Wolvarken

Handige handjes

Paarse tulp

Madammeke Ongeduld

Mariecus Bruyn

Eyewonder

Freubelmien

Creatineke

Van alles en nog wat

Mijn hobbyhok

Creaties van textiel

Gerlily

Lieveheersbeestje.

Margreet

Handwerken

Lou-Lou

Kaatjes weblog

Alice in hobbyland

Magic Colours

Zet op tegen kanker

Rafels en rozen

Sylvia Willemien

De handwerktuin

Hobby, hobby, hobby

Berteloot Haak&Breiwerk

Thalia's atelier

Verwonderland

Vlijtige handjes

mijn weblog

Poekietoe's Handwerkhoekje

Handmade by Gjeani

Droaties en proaties

Wat de ogen zien willen de handen maken

Freubeldingetjes

Lia's handwerkblog

Bietjes Blog

My Pretty Corner

Bloemetjes

Breipret

Grietjekarwietje

Maria X

Gingini

Ellabella's weblog

Nikki's knutselhoekje

Teveel leuks

Quiltmarjanneke

Lilly's brei- en haakmand

Borduren en kaartjes maken

Kreatieve

Van mooie dingen

IkorniQuilt

Antje uit Urk

Zuurstof

Broddeltje

Juultjes Creaties

Lupineke's blog

Bobbin

Laura's frutselblog

Bezige Bij

Kleurrijke draadjes

Pauline's blog

De wolzolder van Su

Handmade by Rita

Tonny's inspiratie

Kleurrijk leven

365 minder of meer

Snoeki-tik

Elly Kantklosje

tante Hilde

Janusje

Blij met draadjes

Busy Bessy Creatief

Cisca quilt en breit wat af

Mieks Threads

Hélène's Handwerk Huis

5 opmerkingen:

Margreet's vilt en meer zei

De link die er van mij bij staat werkt niet meer :-). Tegenwoordig is het blogspot.com.
Er staan wel hele leuke tussen!
Groetjes Margreet

Hannie zei

Weblog van Lut geeft een foutmelding,
yokko bears meldt zelf op haar blog dat ze ermee is gestopt en niet meer schrijft,speldenkussentje is gestopt en heeft een nieuwe blog.
Ik heb een heel stuk gedaan, maar het zijn voor een keer teveel blogs, Ga wel zo door, want af en toe voeg ik er een aan mijn eigen blog toe.

Miriam zei

Margreet en Hannie hartelijk bedankt voor jullie behulpzame commentaar! Ik vind het ook een hele lijst, misschien moet ik de lijst maar splitsen op de een of andere manier. Over vijf maanden is deze categorie weer aan de beurt, dus kan ik er nog even over nadenken.

Anny zei

Mijn weblog is vedrhuisd naar blogspot: http://rafelsenrozen.blogspot.com Anny.

Anny zei

Tegenwoordig blog ik op http://rafelsenrozen.blogspot.com Dit ivm het gedoe bij weblog