zondag 20 februari 2011

Frutselen

Deze week heb ik vakantie en dat geeft me de gelegenheid om lekker een endje heen te frutselen. Op de site van Jessica Tromp heb ik patronen voor een gehaakte kerststal gedownload. Op den duur wil ik inderdaad een kerststal bij elkaar haken, maar eerst ben ik aan het experimenteren met de (voor mij) meest geschikte haakmethode. Je kunt het niet zien op de foto, maar aan het gehaakte witte ronde hoofd ben ik een lijfje aan het vasthaken. Dat lijkt me geschikter dan allerlei losse onderdelen. Als het een beetje lukken wil, dan kun je binnenkort m'n eerste gehaakte figuurtje bekijken op deze blog.

3 opmerkingen:

Lia zei

Ik ben een stuk op achter met het bekijken van je blog omdat ik op reis was. Mooi, je mouwloze vest en de sjaal hieronder. Ook het gehaakte schaapje. Je borduurwerk is altijd al prachtig... Ik ben benieuwd naar je toekomstige kerststalfiguren. De kleuren zijn in elk geval al mooi!
groetjes, Lia

Unknown zei

een paar dagen geleden heb ik geprobeerd de gehaakte kerststal bij jessica tromp te vinden. maar ook nu lukte me dat niet hoe heb jij het gedaan? of is het geen gratis patroon? hartelijke groeten, beerta

Miriam zei

Dit is een meer rechtstreekse link:
http://www.jessica-tromp.nl/haken_haakpatronen/kerststal%20figuren.htm

Het is wel nog steeds een gratis patroon.