zondag 27 februari 2011

Drenthe


Afgelopen zomer organiseerde ik de challenge "Groeten uit". De oogst aan ontwerpjes viel een beetje tegen en daarom beloofde ik om ze alle vijf te borduren. En wat je beloofd, moet je natuurlijk doen. Dus hier is uiteindelijk het laatste borduurtje uit de serie.

"Drenthe" was een aardige klus, vooral ook vanwege de groene linnen stof. Ik heb wat moeite om de draadjes goed te zien. Maar het was een leuk ontwerp om te borduren, vooral het schaap vind ik goed getroffen. In werkelijkheid is het bruin van de strepen in de vacht beter te zien dan op de foto. De contouren van het lammetje zijn ook duidelijker te onderscheiden dan het hier lijkt.

4 opmerkingen:

studiowit zei

Ook erg leuk geworden.
Nog bedankt voor het kaartje!

Christina zei

Het is een heel mooie kaart geworden en ik ben er erg blij mee. Ik heb je adres bewaard en ik stuur je nog een keer een verrassingspakketje.

Unknown zei

.

Unknown zei

beste miriam, ik heb inmiddels met behulp van mijn zoon een eigen gmailaccount gemaakt, en we hebben een beetje geoefend. vandaar dat je een leeg bericht hebt ontvangen.
het patroon van sleeping sarah is van mia zamora. owlishly.typepad.com. of het er nog op staat weet ik niet. ik ben het ook wel eens ergens anders tegengekomen bij gratis patronen. hartelijke groeten. beerta