vrijdag 22 oktober 2010

300 Breitips

Van de bibliotheek heb ik laatst 300 Breitips en technieken van Betty Barnden geleend. Een interessant boek, vooral omdat erin beschreven wordt hoe je zonder patroon (of eigenlijk met je eigen patroon) kledingstukken kunt maken. Maar er staan ook nog een hoop andere nuttige zaken in, zoals een aantal verschillende manieren om te meerderen en te minderen. Het is eigenlijk vooral een nuttig naslagwerkje. Vandaar dat ik het voor mijn verjaardag heb gevraagd én gekregen.

Verder werd ik ook nog verblijd met een aardig Rico-boekje, met een mooi eekhoornpatroon. En met anemonenbolletjes, tulpenbollen, een bloeiende artisjok (zie de foto hierboven), een paar planten enzovoorts. Kortom: Ik ben vreselijk verwend, het is dus maar goed dat mijn verjaardag volgend jaar op maandag valt. Vermoedelijk vieren we het dan een jaartje bijna niet.

5 opmerkingen:

Jane zei

I've never seen a flowering artichoke before, it's amazing

Tania zei

Allereeerst : beste wensen met je verjaardag. Toch lekker om zo eens één keer per jaar je te laten verwennen. Ik wist niet dat een artichok bloemen gaf. Weer wat bijgeleerd vandaag.

kruissteekje zei

Gelukkige verjaardag !Wat ben je lekker verwend, het is je van harte gegund.

Pauline zei

Van harte gefeliciteerd!

Annet zei

Gefeliciteeerd met je verjaardag! Je bent lekker in de bloemetjes gezet.