woensdag 15 september 2010

Kralenengeltje


Zoals jullie wel gemerkt zullen hebben, ben ik al behoorlijk in de Kerst-mood. Een deel van wat ik maak, gaat naar een kerstmarkt. Vandaar dat het niet gauw teveel is en ik ook wat nieuwe dingen uitprobeer. Dit kralenengeltje is bijvoorbeeld zo'n probeersel. Het patroon vond ik op de site van Hennie Koops, in de categorie patronen en dan bij gratis patronen 1a. Hoewel mijn eerste engeltje nog niet heel netjes is, bleek het gemakkelijker om te maken dan ik dacht.

4 opmerkingen:

Lia zei

Oh, Miriam, maar het effect is prachtig, joh!

Pauline zei

Erg leuk!
En origineel!

miriam zei

Wat ontzettend leuk.

je bent toch maar een bezige bij met al die mooie dingetjes die je allemaal maakt.

groetjes ♥ miriam

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

oooohh wat mooi !!