zondag 25 juli 2010

Mains&Merveilles


Recent ben ik op familiebezoek in Luxemburg geweest. In de hoofdstad hebben we zeker 10 kiosken afgelopen, op zoek naar borduurtijdschriften. De oogst was erg mager en dat is wel eens anders geweest. Alleen het blad "Mains&Merveilles" was breed verkrijgbaar. Ik zocht eigenlijk naar "De fil en aiguille", maar dit tijdschrift blijkt helaas ter ziele te zijn.

"Mains&Merveilles" blijkt best een aardig blad te zijn. Er staan een paar achtergrondartikelen in over o.a. Mountmellick en Punto Antico en daarnaast zijn er een aantal kruissteekpatronen en enkele andersoortige borduurpatronen in te vinden.

3 opmerkingen:

Corina zei

Ziet er wel leuk uit. Veel bladerplezier!

Tania zei

Ik weet niet van waar je bent, maar hier in Antwerpen, bij de Internationale boekhandel hebben ze ook franstalige borduurtijdschriften.

Miriam zei

Hoi Tania, ik woon in Utrecht, dus normaal gesproken kan ik geen Franse tijdschriften kopen. Enkele Engelse bladen zijn wel goed verkrijgbaar in Utrecht en/of Amsterdam.