vrijdag 7 mei 2010

Leuke freebies


Als ik een rondje langs borduurwebsites en blogs maak, dan kom ik elke keer weer hele leuke freebies tegen. Natuurlijk kan ik ze niet allemaal borduren, al heb ik wel de neiging om er een heleboel op te slaan op onze computer. Het mapje borduurpatronen puilt echt uit, met maar liefst 665 bestanden. En dan heb ik de patronen die ik hier laat zien, nog niet eens toegevoegd!

Van links naar rechts en van boven naar beneden:
1. SAL My little heart van Sylvia
2. Giselle van de Japanse site Dancefactory
3. Krokodil, één van de grappige ontwerpen die recent gepubliceerd zijn op de Russische blog Aiolka
4. Matroeska's van Mausimom
5. Grow some love van de blog Kissycros

2 opmerkingen:

Riet zei

Miriam, ik sla ook bijna niets meer op. Je ziet zoveel leuke dingen dat het bijna onmogelijk is. Als ik iets nodig heb ga ik wel op zoek in mijn links met freebies.
De Japanse kende ik nog niet, ik ga hem later eens rustig bekijken.
Groetjes Riet

Annet zei

Bijna heb ik gekeken hoeveel bestanden er in mijn borduurmap zitten, maar eigenlijk wil ik het niet weten! Giselle en de krokodil kende ik nog niet.