woensdag 19 mei 2010

Bullion buttonhole



Mijn kleine achterstand bij TAST is al weer ingehaald. Hoewel de bullion buttonhole aanvankelijk niet tot mijn verbeelding sprak en een beetje eenzijdig leek, heb ik eigenlijk vlot toch verschillende mogelijkheden bedacht. Zo ontstonden er bij toeval vier molenwieken, toen ik een bloemetje trachtte te borduren. Wel een aardige vondst.

Voor dit stekenlapje heb ik vooral Caron Wildberries Watercolours gebruikt, een werkelijk schitterend garen. Ook zullen de TAST-volgers wel zien dat ik nog een paar eerdere steken heb geoefend, zoals de Fancy Hem Stitch.

3 opmerkingen:

Jane zei

love the windmills

Annet zei

Wat goed dat je deze steek toch maar niet hebt overgeslagen. Je Hollandse molens zien er leuk uit. Ik vind je randjes waarbij de steken net niet recht staan ook heel leuk. Dit geeft weer een heel ander effect.

Corina zei

Leuk die molentjes. En geweldig garen is dat, hè. Ik gebruik het ook voor frivolité