maandag 15 maart 2010

Tussenstand deken


Kijk, zo zit ik op de bank te breien aan de Burridge Lake Aran Afghan en tegelijkertijd televisie te kijken. Het is nu halverwege de maand maart en volgens mijn eigen schema van 50 centimeter per maand, zou ik nu in ieder geval 125 centimeter moeten hebben. Eerlijk gezegd heb ik niet precies gemeten, maar achterlopen doe ik zeker niet. Ook al omdat ik februari geëindigd ben met 106 centimeter, dus al met een marge van 6 centimeter de maand ben begonnen.

6 opmerkingen:

Jane zei

I love it every time I see it, it's growing really well

Annet zei

Lekker warm zo!

Corina zei

Wel lekker warm al tijdens het breien. Gaat wel heel mooi worden!

Aty zei

het wordt erg mooi en je blijft op je schema

groetjes

Elza zei

Wat een pracht.

sylvia zei

mooi en lekker warm!!
maar het is toch wat dat we volgens schema moeten werken!!
mijn man vraagt dan altijd aan me of het nog wel hobby is.......;)