maandag 1 maart 2010

Handwerkbeurs Zwolle


Zaterdag heb ik de handwerkbeurs in Zwolle bezocht en veel inspiratie opgedaan. Wat jammer dat nu net mijn voorjaarsvakantie voorbij is!

Om te beginnen heb ik bij Van de Moosdijk het boek "Stumpwork Seasons" van Kay en Michael Dennis gekocht. Een boek met prachtige foto's waarin veel van de techniek van het moderne stumpwork wordt uitgelegd voor €12,95. In de trein heb ik er al verlekkerd in zitten bladeren, me ondertussen wel realiserend dat er nog veel water door de Rijn zal stromen voordat ik me de verschillende technieken eigen heb gemaakt.



Natuurlijk heb ik ook een aantal basismaterialen gekocht op de beurs. Ultradun haakgaren van Venus in de kleuren wit, lichtroze en felroze; zes strengetjes Blomstergaren in de uitverkoop bij Naald&Draad; twee handgeverfde verlopende garens. En ook nog Aida in zwart, lichtblauw en rood, en een halve meter wit Aida met 8 weefselbosjes op een centimeter. Dit laatste is niet zo gemakkelijk te krijgen, dus ik ben blij met deze aanschaf.



Eerlijk gezegd heb ik nog het een en ander gekocht op de beurs, maar dat kun je later lezen. Word vervolgd dus ...

2 opmerkingen:

Aty zei

leuk dat je zo geslaagd bent

groetjes

nadia zei

Wat moet het heerlijk geweest zijn op de handwerkbeurs, bij veel mensen heb ik inmiddels al een verlag kunnen lezen. Toffe spulletjes heb je aangeschaft! Groetjes