donderdag 4 maart 2010

Finishing touch (3)


In de voorjaarsvakantie heb ik ook nog deze twee kaarten gemaakt. De blauwe kaart heeft een tapisserie-motief, dat ik al werkende heb bedacht. Het is een neutrale kaart geworden, die me bijvoorbeeld wel geschikt lijkt voor een mannenverjaardag.

De zonnebloemetjes lagen al heel lang op een "lijstje" te wachten. Ooit had ik al een passepartout gesneden uit een kaart, maar net toen ik het borduurwerk erin wilde lijmen ontdekte ik een vlek op het karton. Die vlek bleek niet te verwijderen te zijn, dus moest ik opnieuw beginnen. Helaas had ik geen kaart in dezelfde kleur geel meer, zodat het klusje op de lange baan werd geschoven. Nu is het dan eindelijk zover gekomen. Mogelijk plak ik er nog een stickertje met een wens op, of schrijf ik de naam van de ontvanger er nog bij.

Geen opmerkingen: