woensdag 24 maart 2010

Beaded Hedebo Edge


De derde TAST-steek van 2010 is eigenlijk een afrondend randje. De meest rechtse verticale groene rij is de beaded hebedo edge, zoals die eruit hoort te zien. Ik heb er een beetje mee gespeeld, maar was vooral gecharmeerd van de basissteken die je eerst borduurt. Afwisselend wordt er een gewone kruissteek en een uitgerekte kruissteek gemaakt. Zo'n basisrij heb ik bijvoorbeeld onder de woorden hedebo edge in lichtgroen geborduurd. Maar ook de zigzaglijn en de kantelenrij zijn gemaakt met deze basissteken, zonder dat ik er daarna kralen en geknoopte steekjes overheen heb geborduurd.

4 opmerkingen:

Ingrid. zei

Ziet er ingewikkeld uit ; wel erg mooi !
Zonnige groet van Ingrid.
( viltkriebels )

Aty zei

ziet er weer goed uit, leuk hoor elke keer wat anders.

groetjes

Corina zei

Leuk! Interessant al die technieken. Kun je iets meer vertellen over TAST (heb ik vast gemist)?

Miriam zei

Hoi Corina, morgen (zondag dus) zal ik iets meer vertellen over TAST.