woensdag 17 februari 2010

Vlindertje


Deze blog lijkt op dit moment meer een haakblog dan een borduurblog. Dat komt doordat ik erg enthousiast ben over mijn boek "100 bloemen om te breien en te haken". Het is leuk om de verschillende bloemen, bladeren en insecten uit te proberen en het kost je hooguit een uur per werkstuk. Bovendien heb ik nog steeds de tulpen uit de Cross Stitcher onder handen. Voor mijn doen is dat een flinke klus, dus ik ben nog steeds niet klaar met het borduren. Daarnaast brei ik natuurlijk verder aan de deken, maar met meer werkstukken ben ik momenteel niet bezig. Ik houd niet zo van al die niet affe dingen, dus probeer ik niet teveel tegelijk aan te pakken.

Het gefotografeerde vlindertje is eigenlijk een oranjetipje, maar ik heb voor een andere kleurstelling gekozen.

1 opmerking:

Esther zei

Geneer je niet, ik vind het superleuk. Heb zelf ook net het haken ontdekt en wat is dat fijn zeg! Je kunt precies zien wat je doet, kunt makkelijk weer uithalen, maakt snel meters en maakt de leukste dingen.

groetjes,
Esther