woensdag 3 februari 2010

Geurzakje met vlinder


In de kast liggen nog verschillende kleine pakketjes te wachten om geborduurd te worden, zoals dit geurzakje van Vervaco. Het zakje wordt bijna geheel kant en klaar geleverd. Dat is natuurlijk gemakkelijk, al wordt het borduren er niet eenvoudiger door. Je moet namelijk uitkijken dat je de draad niet door twee lagen stof tegelijk steekt.

Vorige week heb ik het vlindertje afgemaakt. Nu moet ik nog op zoek naar een mooi lintje zodat ik het zakje kan vullen, dichtnaaien en cadeau geven.

4 opmerkingen:

Jane zei

These will make lovely gifts

Annelies zei

Een heel leuk zakje, maar het lijkt me makkelijker het eerst te borduren en dan maar zelf in elkaar te zetten.

Miriam zei

Annelies ik ben het helemaal met je eens, maar zo zitten deze Vervaco pakketjes niet in elkaar.

Anoniem zei

Very pretty!