maandag 1 februari 2010

Gebreide bal


Vorige week vond ik dit patroon op internet op de website van Marleen Hartog. Helaas lijkt het nu uit de cyberspace verdwenen te zijn, anders had ik graag de link naar het betreffende patroon gegeven. Hoewel het in elkaar zetten enige concentratie vergt, zijn deze ballen niet lastig om te maken.

NB Marian was zo aardig om mij erop te wijzen dat het patroon nog wel op Ravelry beschikbaar is. Kijk maar! Alleen moet je wel eerst even lid van Ravely worden om het te kunnen zien. Dat kan ik je trouwens sowieso erg aanraden als je van breien en/of haken houdt.

6 opmerkingen:

Marian zei

Hij is leuk geworden, dit is een van de vele dingen die ik ook nog op m'n verlanglijstje heb staan. Het patroon (en beschrijving) ervan staat nog wel op Ravelry, dus voor de Ravelry leden, volgt hier de link.
http://www.ravelry.com/patterns/library/gevlochten-bal---braided-ball

Miriam zei

Bedankt voor de link Marian, ik zal 'm onderaan m'n bericht erbij plaatsen.

Miriam zei

Ik vind hem schitterend! Nu moet ik dan toch de stap maar eens wagen en lid worden van Ravelry zeker.................kom ik helemaal niet meer weg vanachter de pc ;)

Groetjes
Miriam

Jane zei

Looks fabulous

studiowit zei

Mooi geworden!

Aty zei

hij is zeker leuk geworden Mirjam en ja ik ben ook lid van Ravelry echt ontzettend leuk daar haal ik best veel weg

groetjes