vrijdag 1 januari 2010

Nieuwe bloglijst

Het nieuwe jaar wil ik graag fris beginnen met een nieuwe bloglijst. Mijn belangstelling verschuift steeds een beetje en parallel daaraan bezoek ik andere blogs. Een paar daarvan zal ik beschrijven en verder kun je natuurlijk zelf een kijkje nemen door te klikken op de links in de bloglijst, die je vind in de rechterkolom onder het kopje "Mijn lijst met blogs".

Een erg interessante blog die ik niet zolang geleden heb ontdekt is de Textile Blog. Inhoudelijk sterke tekst, prachtige afbeeldingen en zeer afwisselend.

Op de hoogte blijven van nieuwe freebees op borduurgebied lukt aardig met hulp van het Needlework News. Momenteel viert Denise vakantie, maar ik verwacht spoedig weer een flinke stroom berichtjes.

Het Hand Embroidery Network is snel groeiend. Ook zij hebben een Kerstbreak, maar een van de hoogtepunten van het afgelopen jaar op borduurgebied was de lancering van het gratis online tijdschrift Needle Magazine.

3 opmerkingen:

Annelies zei

Ik wens je een gelukkig en creatief 2010 !

Miriam zei

Dankjewel Annelies, en jij ook een gelukkig en gezond Nieuwjaar!

Riet zei

Miriam wat zijn er veel leuke blogs! Ik heb weer een paar links erbij..

Ook wil ik je een gelukkig 2010 toewensen!

Groetjes Riet