maandag 7 september 2009

Mwah


Vaak ben ik een beetje aan het experimenteren en maak ik iets aardigs. Maar soms lukt het ook helemaal niet. Vandaag laat ik maar eens twee mislukte kleine experimentjes zien, die ik heb gemaakt in de doorrijgtechniek. Bij het bovenste borduursel heb ik getracht door te rijgen in 8 richtingen tegelijk. Op zich is dat wel gelukt, maar het resultaat.... mwah.

Bij het blauwe werkstukje heb ik een eenvoudig horizontaal patroon in de doorrijgtechniek gemaakt. Het resultaat was niet alleen eenvoudig, maar ook erg saai ondanks de verschillende kleuren. Vervolgens heb ik het met de verticale steekjes een beetje geprobeerd op te plussen, maar helaas het resultaat is ook .... mwah.

1 opmerking:

Annet zei

De onderste valt reuze mee, hij is gewoon nog niet klaar. Ik denk dat het een mooi geheel wordt, als je de ruimte tussen de rijen opvult met bijvoorbeeld weer verticale steken. Mijn experimenten met pattern darning zijn ook nog niet toonbaar; ik ben gisteren met een eigen ontwerp begonnen.