donderdag 10 juli 2008

Briljantje


Van Pirjo ontving ik dit briljantje voor mijn weblog, met de opdracht om 'm door te geven aan zeven anderen. Dat doe ik graag, dus bij deze geef ik 'm door aan:

1. Acerca del bordado
2. Tantes zolder
3. Mainely stitching
4. Les grilles de Thiarlou
5. Les passe-temps de Flo
6. Quieter moments
7. Kissy Cross


De spelregels horen er natuurlijk ook bij. Ik zal ze in eerst in het Engels en daarna in het Nederlands weergeven:

1. The winner can put this on her/his blog.
De winnaar mag dit op haar/zijn blog zetten.
2. Make a link to the blog you got it from.
Plaats een link naar de blog die jou de onderscheiding heeft gegeven.
3. Choose at least 7 other blogs to receive this award.
Kies minimaal 7 andere blogs om deze onderscheiding aan door te geven.
4. Write the names of those blogs on yours.
Schrijf de namen van deze blogs op jouw blog.
5. Leave a message on the blogs you chose.
Laat een boodschap achter op de blogs die je hebt gekozen.

1 opmerking:

Aury zei

Thnaks for the prize!!

Aury